Book lokaler i Bronzehallen til events og møder

Ganske få skridt fra Kolding Nord Genbrugsplads ligger Bronzehallen. Her kan du både deltage i workshops arrangeret af Redux – Affald og Genbrug eller holde dine egne events eller møder.

Events om genbrug og bæredygtighed

Se vores oversigt over kommende, offentlige arrangementer og events om genbrug og bæredygtighed.

Hold events og møder i Bronzehallens lokaler

Vil du holde en event eller et møde sammen med andre, som handler om bæredygtighed, genbrug eller cirkulær økonomi? Så har du mulighed for at låne et helt torv med forskellige faciliteter.

OBS! Klæd dig på efter årstiden

I sommerhalvåret følger temperaturen vejret udenfor. Så det kan godt blive varmt, for der er ikke aircondition i Bronzehallen.

Vær opmærksom på, at Bronzehallen kun bliver varmet op til 15 grader i vinterhalvåret. Du kan sagtens booke lokaler, men det er en god ide at deltagerne tager ekstra tøj på.

Udfyld formularen Forespørgsel på lån af lokaler.

Har du spørgsmål, kan du kontakte torvemester Hilke Markworth ved at udfylde formularen.

OBS! Vær opmærksom på, at du kun sender en forespørgsel - og det er kun på booking af lokalet. Der følger ikke personale med.

Vi sender dig en bekræftelse, når din booking er godkendt.

• Foreninger, netværk og frivillige grupper af borgere i Kolding Kommune
  • Non-profit organisationer, sammenslutninger, interesseorganisationer og selvejende institutioner, der er hjemmehørende i Kolding Kommune
  • Hel/halvoffentlige projektsamarbejder
  • Studiegrupper (mindst to personer)
  • Kommunale institutioner og afdelinger
  • I særlige tilfælde kan lokalerne udlånes til foreninger eller arrangører uden for Kolding Kommune.

Lokalet Torvet, som er en del af Bronzehallen, kan lånes til enkeltarrangementer eller tidsafgrænsede aktiviteter af ikke-kommerciel karakter. Hver arrangør kan højst have 10 åbne bookinger.

Torvet kan bookes i tidsrummet mandag til fredag fra kl. 8-15. Aften eller weekendaktiviteter efter nærmere aftale.

På Torvet kan du booke og benytte:

• Formidlingsfaciliteter i pavillon med storskærm til max. 24 personer.

• Stort gulvareal på 104 m2

• Lærred, projektor og mindre lydudstyr

• Værkstedspavillon og mobile værkstedsborde – 5 mobile værkstedsborde

• 9 borde og 44 stole

• Tekøkken

I Bronzehallen finder du blandt andet:

• Skatkammeret

Alle virksomheder med CVR-nummer, humanitære genbrugsbutikker, skoler og institutioner kan gratis hente genbrug i Skatkammeret. I Skatkammeret findes store mængder genbrugsting, indsamlet fra kommunens genbrugspladser, lige til at plukke og give nyt liv.

• Re:lab Formidlingstjeneste

Besøg os – eller få besøg – og bliv klogere på dit affald. Målgruppen er alle aldersgrupper, fra børnehaver og skoler til virksomheder og kommunens borgere.

• Reuse Nytteprojekt

Folk på kanten af arbejdsmarkedet får hjælp til at få fodfæste gennem et job, der giver mening.

• Genbrugsfællesskabet

Genbrugsfællesskabet handler om at skabe en stærk genbrugskultur i Kolding Kommune. Her kan du både give den fuld skrue på workshops og sætte egne genbrugsprojekter i søen. Er du nysgerrig, kan du modtage Genbrugsfællesskabets nyhedsbrev eller følge os på Facebook og Instagram.

Forespørgsel på lån af lokaler i Bronzehallen (OBS! der følger ikke personale med)

Bestiller du som privatperson eller gennem dit arbejde? Du kan kun booke lokaler, hvis du er borger i - eller gennem dit arbejde har tilknytning til Kolding Kommune.

Vær opmærksom på, at du lige nu kun sender en forespørgsel. Vi sender dig en bekræftelse, når din booking er godkendt.
I hvilket tidsrum skal du bruge lokalet?
Antal deltagere
Angiv et cirka-antal