Fremtidens faciliteter i Kolding Kommune 2. workshop

Oprettet 06. juli 2021
Springgymnastik

FREMTIDENS FACILITETER I KOLDING KOMMUNE – Typer af faciliteter og udviklingspotentialer

2. workshop

Dato: 6. september kl. 17.00 – 20.00
Sted: KUC, Ågade 27, 6000 Kolding

Anden workshop i udviklingsprocessen til kickstart af Facilitetsområdet i Kolding Kommune. Workshoppen henvender sig primært til bestyrelser og ledere i fritids- og idrætsfaciliteter, og vi håber naturligvis, at så mange som overhovedet muligt vil deltage og bidrage til at formulere det fremtidige grundlag for at drive facilitet i Kolding Kommune.

På denne anden workshop kommer vi til at arbejde med:

• Fremtidens faciliteter og den rolle de spiller i samfundet og i forhold til forskellige brugergrupper,
  • Forskellige typer af faciliteter og hvilken rolle de spiller i forhold til foreninger, lokalsamfund, selvorganiserede grupper mv.,
  • Hvordan vi opdeler faciliteterne efter typer, så vi kan arbejde med tilskudsmodeller, som understøtter udviklingspotentialerne for de forskellige typer af faciliteter.

Ovenstående kommer til at udgøre et vigtigt grundlag for det videre arbejde med en revideret tilskudsmodel. Derfor er det vigtigt, at så mange som muligt bidrager til at bestemme kategoriseringen.

Vi ser frem til en aktiv workshop og jeres input.

Tilmeld dig senest 27. august ved at skrive til milan@kolding.dk

Mere information: