GÅ MED-kursus for dig der ønsker at gå sammen med andre - GRATIS

Oprettet 29. april 2022
Personer der går en tur.

Bevæg dig for livet – Løb og Gang i Kolding Kommune har indgået samarbejde med Hjerteforeningen om at starte endnu flere gå-fællesskaber op rundt i Kolding Kommune.

Derfor tilbydes nu et helt unikt kursus for alle, der har interesse i at gå sammen med andre og blive uddannet gå-vært med den nyeste viden fra både Hjerteforeningen og Bevæg dig for livet – Løb og Gang.

Kurset afholdes den 17. maj kl. 17.00-19.30 på Kolding Uddannelsescenter, Ågade 27, 6000 Kolding.

På kurset lærer du blandt andet

• Hvordan du starter som gå-vært
  • Hvordan du planlægger en god rute
  • Hvordan du er en god gå-vært
  • Hvordan du får deltagere med ind i dit gå-fællesskab

Kurset er til alle, der ønsker at komme ud og gå i fællesskab med andre. Du behøver ikke være i gang med at gå en tur, gå særligt langt eller hurtigt eller være vant til at gå. Alle kan være med og starte det gå-fællesskab man selv ønsker.

Efter kurset får du:

• Bliver en del af et unikt gå-værtsfælleskab
  • Får hjælp til markedsføring og rekruttering
  • Bliver inviteret til arrangementer
  • Får dit eget Bevæg dig for livet gå-værtstøj samt merchandise fra Hjerteforeningen
  • Du får også særligt adgang til en værktøjskasse fra Hjerteforeningen og GÅ MED-app efter sommerferien.

Tilmeld dig via Hjerteforeningens hjemmeside på: www.hjerteforeningen.dk/gaamed

Spørgsmål kan rettes til Mette Lind Høj, Kolding Kommune på tlf. 79 79 10 11, eller mail: melin@kolding.dk

Vi ser frem til at se dig den 17. maj 2021

GÅ MED, Hjerteforeningen og Bevæg dig for livet, Kolding Kommune