Har I mestre fra 2021, der skal hædres?

Oprettet 08. december 2021

Hvis der er nogen i din forening, der i 2021 er blevet danske mestre under DIF's specialforbund, har deltaget for 1. gang eller taget medaljer ved internationale mesterskaber (NM, EM, VM og OL), debuteret på landshold eller foreningen har hold, der er rykket op i højeste række inden for DIF's specialforbund, så er det nu, de skal indberettes til Hædring af mestre.

Det er foreningen, der skal sørge for at indberette dem, der skal hædres. Det sker ved at udfylde formularen indberetning til hædring af mestre fra 2021 senest den 7. januar 2022.

Når indberetningerne er gennemgået sammen med Kolding Idrætsråd efter fristens udløb den 7. januar 2022 gives der en tilbagemelding, om indberetningen er godkendt til hædring.

Mestrene vil blive hædre i forbindelse med Fritid og Idræt Award, der er planlagt til at foregå på Kolding Teater den 7. marts 2022.