Program for Puljens Dag 2022

Oprettet 02. maj 2022
Programmet til Puljens Dag 2022 er nu på plads.

Programmet for Puljens Dag den 10. maj 2022 på Posthuset i Kolding, er nu på plads. Man fristes til at sige, at aftenen vil forløbe som den plejer - MEN - der er, udover de mange spændende præsentationer af kommunens puljer en nyt element på programmet i år!

Fundraising-puljen uddeles nemlig med inspiration fra ”Løvens Hule”, så aftenens sidste programpunkt, klokken 20, vil blive en live præsentation fra ildsjæle og foreninger, der får mulighed for at præsentere deres projekter foran et udvalg af kommunens byrådspolitikere. Byrådspolitikerne vil i samme øjeblik tilkendegive hvorvidt projekterne skal tildeles penge fra puljen, og hvor mange penge der skal være tale om.

(Der er mere om det nye spændende koncept lige her på dette link: Fundraisingpulje med fart på!)

PROGRAM

• Kl. 18.00: Velkomst ved Birgitte Munk Grunnet,
    1. Viceborgmester i Kolding Kommune
  • Kl. 18.10: Minioplæg om puljerne på Fritids- og Idrætsområdet
  • Kl. 18.30: Minioplæg om puljerne på Kulturområdet
  • Kl. 18.50: Minioplæg om puljerne til Byforskønnelse og byudvikling
  • Kl. 19.10: Minioplæg om puljen til Frivilligt socialt arbejde
  • Kl. 19.30: Minioplæg om puljerne vedr. socialt ansvar,
    socialt iværksætteri, beskæftigelse og integration
  • Kl. 19.50: Kort pause
  • Kl. 20.00: FUNDRAISING-PULJEN LIVE
    Ansøgerne får mulighed for at præsentere deres projekter

Hele aftenen (kl. 18.00-21.00) vil der være mulighed for at få en snak ved standende, hvor de enkelte puljerepræsentanter står klar til, at svare på eventuelle spørgsmål.

Det er gratis at deltage i arrangementet og tilmelding er ikke nødvendig.