Vil du bidrage til at hjælpe foreningerne i gang efter corona?

Oprettet 15. februar 2021
Gode idéer til en god foreningsstart efterlyses

Har du en masse gode idéer til, hvordan vi sammen skaber de bedst mulige betingelser for en god foreningsopstart efter coronaen, så er det lige dig vi leder efter.

I Kolding Kommune vil vi nedsætte en gruppe, der skal sætte fokus på tiden efter coronaen dvs. generere ideer, konkrete forslag mv. til, hvordan vi (foreninger, kommune og forbund) i fællesskab skaber de bedst mulige betingelser for en god foreningsopstart efter coronaen.

Vi vil i gruppen således sætte fokus på og gøre os tanker om, hvad der skal til af konkrete initiativer og aktiviteter for at gøre foreningsgenopstarten så gnidningsfri som muligt.

Gruppen kan f. eks. tage fat på:

• Hvordan får vi de eventuelt mistede foreningsmedlemmer tilbage?
  • Hvordan sikrer vi, at trænere og ledere er motiverede og i topform efter en lang og besværlig hel eller delvis nedlukning?
  • Hvordan sætter vi spot på den fantastiske foreningsverden?

Hvis du har lyst til at deltage i gruppen, er du velkommen til at tage fat i

Anette Hvidtfeldt tlf. 7979 4944 eller mail: anhvi@kolding.dk