Skip til hoved indholdet

Udbud af ydelser

Kolding Kommune er løbende i udbud på forskellige slags opgaver.

Udbud af varer og tjenesteydelser bliver varetaget af afdelingen Udbud og Indkøb.

I Indkøb og Forsikring har vi ansvaret kommunes mange udbud på vare og tjenesteydelser, det gælder alt fra bleer til vejskilte og fra glatførebekæmpelse til madudbringning.

I Kolding E-handler vi alt hvad der kan e-handles og anvender indkøbssystemet Tellis. Alle udbud sker også digitalt – her anvendes systemet Comdia.

Mere om udbud

Kolding Kommune anvender det elektroniske udbudssystem Comdia. Kommunens udbud vil derfor være at finde i dette system.

Kolding Kommune udsender ikke nyhedsbreve om udbud.

Al korrespondance mellem tilbudsgiverne og Kolding Kommune vil under udbudsprocessen foregår via det elektroniske udbudssystem.

Som tilbudsgiver kan du hente en Vejledning til systemet. Vejledningen findes fra forsiden. Klik på Teknisk support på forsiden.

Har du behov for hjælp til din registrering eller tekniske spørgsmål til brug af systemet, så er du velkommen til at kontakte Comdia Support på telefon 7199 3672 hverdage kl. 9 -15 eller på support@comdia.com.

Comdia (Kolding Kommunes leverandørportal)

Link til udbud af ad hoc buskørsel via Comdia

Udbuddet omfatter etablering af et dynamiske indkøbssystem som anvendes til miniudbud af ad hoc buskørsel til samtlige af Kolding Kommunes afdelinger og institutioner. Kolding Kommune anvender det dynamiske indkøbssystem, når der er behov for en ad hoc buskørsel, ved at sende en opfordring til deltagerne i systemet om at afgive tilbud.

Det dynamiske indkøbssystem omfatter bl.a. buskørsel til konferencer, skoleturer, uddannelsesture, ekskursion, udflugter, koncerter m.fl., hvor Kommunen ikke på anden vis er aftalebelagt, eller benytter egne busser.

Det dynamiske indkøbssystem er nu etableret, og der er åben for løbende ansøgninger. Ansøgninger behandles med en frist på 10 hverdage.

 

Link til dynamisk indkøbssystem via Comdia

Kolding Kommune har løbende behov for, at indkøbe biler. Det dynamiske indkøbssystem omfatter indkøb af personbiler, varebil og busser. Kolding Kommune har derfor etableret et dynamisk indkøbssystem, hvori alle potentielle leverandører kan søge om optagelse, og byde på de konkrete miniudbud der sendes igennem.

Ved spørgsmål kontakt: fleet@kolding.dk 

Her kan du søge om optagelse på Kolding Kommunes leverandørliste – Indkøb af udendørs anlægsydelser (Comdia)
 
Leverandørlisten omfatter indkøb af udendørs anlægsydelser til Kolding Kommunes skoler. Leverandørlisten er et indkøbssystem til indkøb og anlæggelse af udendørs anlægsområder såsom legepladser, fitnessarealer, multibaner mv. Kun dem som optages på leverandørlisten kan blive inviteret til at afgive tilbud, uanset den offentliggjorte aftales værdi.

Indkøbssystemet er designet til at kunne rumme enhver leverandør som opfylder egnethedskravene og tilbyder ydelser relateret til følgende produktkategorier:

  • Traditionelle legepladser
  • Naturlegepladser
  • Udendørs fitnessarealer
  • Multibaner
  • Parkour
  • Legeredskaber
  • Andet 

Samtlige Kolding Kommunes skoler er forpligtede til at anvende dette indkøbssystem når de skal indkøbe de omtalte produkter og ydelser. Desuden er alle andre enheder i Kolding Kommune berettiget til at anvende indkøbssystemet.

Ansøgninger vil løbende blive behandlet gennem udbudssystemet Comdia. 

Telefon: 79 79 79 79
kommunen@kolding.dk

Borgerservice åbningstider

Genveje