Der er fejl i opkrævningen af ejendomsskat hos et mindre antal borgere.

Der er fejl i nogle af de ejendomsskatteopkrævninger, som Kolding Kommune har sendt ud i juni måned 2018. Borgere opfordres til at tjekke deres ejendomsskattebillet og kontakte kommunens ejendomsskattekontor, hvis de opdager noget, som virker mærkeligt

Fejlen kan have forskellige former. Nogle borgere har f.eks. modtaget flere opkrævninger, mens andre har fået et girokort, selv om de er tilmeldt Betalingsservice (PBS).

”Jeg kan ikke sige, hvor mange opkrævninger der er fejl i, men det drejer sig om et mindre antal. Da der er tale om flere forskellige fejl, vil jeg blot råde borgere, som bliver opmærksom på noget usædvanligt i deres opkrævning, om at kontakte os på telefon 79 79 16 61. Herefter retter vi selvfølgelig evt. fejl med det samme,” siger økonomichef Rita Brockstedt Andersen.

Som noget nyt er en del af grundskylden for alle landets boligejere denne gang indefrosset. Det er IKKE en fejl. Ændringen er forklaret i et brev, som man har modtaget samtidig med opkrævningen.

Artiklen er publiceret 02. juli 2018
Contact our Honeypot department if you are desperate to get blacklisted. Sincerely Ms. Pots and Mrs. Honey