Info til aktører
Denne side opdateres løbende!
Detaljer
Kl. 14.00-16.00 Opsætning af stande/boder. Opsætningen skal være færdig senest kl. 16.00
Kl. 16.00-20.00 Kulturnat aktivitet.
Kl. 20.00 Nedtagning. Nedtagning må ikke påbegyndes før kl. 20.00
Ankomst
Vær opmærksomme på, at I skal møde ind i så god tid før jeres optræden, at alle dansere kan være klar 15 minutter før de skal på dansegulvet.
Musik
I skal selv medbringe den musik, som I skal danse til. Musikken skal I medbringe enten på en mobiltelefon, en Ipad eller pc. Sørg for at musikken er downloadet, så den kan bruges, hvis der er dårlig mobilsignal.
Praktisk information
Dansescenen er på Akseltorv, hvor der er lagt et dansegulv. En medarbejder fra Kulturnatten er til stede ved dansescenen, og kan vise jer til rette. I skal møde ind bag scenen, altså ved forsiden af Rådhuset.
I skal som udgangspunkt komme omklædte, medmindre andet er aftalt på nuværende tidspunkt. Hvis I har en aftale om at kunne klæde om, skal I tage fat i værtinden, og hun vil fører jer derned. Der er toiletter ved Sankt Nicolai Kirke/Bredgade, i Borchs Gård og Gråbrødregade.
Der vil være vand, kaffe te samt lidt snacks bag scenen.
Hvis der opstår tvivl eller problemer på dagen, kan I enten tage fat i værtinden ved scenen eller ringe til Kristina på 24 83 17 26.
I er velkomne til at dele flyers ud til publikum i forbindelse med jeres optræden, men det er ikke muligt at opstille stande eller lignende.
Praktisk information:
Opsætning af stande/boder kl. 14.00 – 16.00
Kulturnat aktivitet kl. 16.00 – 20.00
Nedtagning kl. 20.00 (medmindre andet på forhånd er aftalt med Kultur og Event)
Ankomst/opsætning:
Medarbejdere fra Kulturnatten er til stede i området, når I ankommer, og de kan hjælpe jer med at finde på plads. Der er en trækvogn og en sækkevogn til rådighed til transport at tunge og bøvlede ting. Dem kan I finde i Rådhushaven i Torvegade (medmindre de er i brug, selvfølgelig).
Adelgade, Bredgade, Jernbanegade, Slotsalle og en del af Skolegade er afspærret, men afspærringerne er bemandede af trafikvagter, som er orienterede om, at I skal ind i området og stille stande op. Det samme gælder ved nedpakning.
Standene:
I har 3x3 meter til rådighed til jeres stand - medmindre andet er aftalt med undertegnede.
Skal I bruge pavilloner, skal I selv medbringe dem.
Hvis det blæser, skal I sørge for ballast, så pavillonerne ikke flyver væk. Vi har enkelte sandsække til rådighed, men ikke nok til alle deltagere.
Der er bestilt strøm til de boder, der har bedt om det. Hvis det skal ændres, skal vi vide det senest den 22. august. Vær opmærksom på, at I også selv skal medbringe forlængerledninger og/eller kabeltromle, så I kan koble jer på strømforsyningen. I skal derudover også selv medbringe alt andet til jeres stand. Grej til aktiviteter, stole, borde osv.
Husk også, at det er vigtigt med aktiviteter i boderne. Det fungerer ikke, at man alene deler flyers eller lignende ud. Både I og Kulturnattens besøgende får en meget bedre oplevelse, hvis der er noget at komme efter.
Der er toiletter ved Sankt Nicolai Kirke/Bredgade, i Borchs Gård, Gråbrødregade og ved Verdensmålspladsen (Banegårdspladsen).
I kan forsyne jer med gratis kaffe, te, vand samt snacks fra pavillonen foran Rådhushaven i Torvegade.
Biler og parkering:
Biler, trailere og andre transportmidler skal være væk fra området senest kl. 15.30. Se muligheder for parkering på kortet her, eller på parkering.kolding.dk.
Husk at Borchs Gård er spærret for parkering. Vi kan anbefale P-pladserne på Nytorv eller i Ålegården, som er uden tidsbegrænsning efter kl. 16.
Nedpakning:
Det er først muligt at få biler ind efter kl. 20.00, da området er spærret for motorkøretøjer. For stande i Torvegade vil vi anbefale jer at holde i Bredgade i forbindelse med nedpakning. Der kan være mange gæster/gående i Torvegade, særligt ved indgangen til Borchs Gård.
Sikkerhed:
Vi har eventvagter fra Freelance Security tilknyttet, som I kan ringe til, hvis der sker mindre uheld, uro eller lignende.
I får udleveret en liste med relevante kontaktpersoner – herunder Freelance Security – når I ankommer.
I tilfælde af større uheld og tilskadekomster eller farlige situationer; ring altid 1-1-2.
Praktisk information:
Opsætning af stande/boder kl. 14.00 – 16.00
Kulturnat aktivitet kl. 16.00 – 20.00
Nedtagning kl. 20.00 (medmindre andet på forhånd er aftalt med Kultur og Event)
Ankomst/opsætning:
Medarbejdere fra Kulturnatten er til stede i området, når I ankommer, og de kan hjælpe jer med at finde på plads. Der er en trækvogn og en sækkevogn til rådighed til transport at tunge og bøvlede ting. Dem kan I finde i Rådhushaven i Torvegade (medmindre de er i brug, selvfølgelig).
Adelgade, Bredgade, Jernbanegade, Slotsalle og en del af Skolegade er afspærret, men afspærringerne er bemandede af trafikvagter, som er orienterede om, at I skal ind i området og stille stande op. Det samme gælder ved nedpakning.
Standene
I har 3x3 meter til rådighed til jeres stand - medmindre andet er aftalt.
Skal I bruge pavilloner, skal I selv medbringe dem.
Hvis det blæser, skal I sørge for ballast, så pavillonerne ikke flyver væk. Vi har enkelte sandsække til rådighed, men ikke nok til alle deltagere.
Der er bestilt strøm til dem der har bedt om det. Hvis det skal ændres, skal vi vide det senest den 22. august. Vær opmærksom på, at I også selv skal medbringe forlængerledninger og/eller kabeltromle, så I kan koble jer på strømforsyningen. I skal derudover også selv medbringe alt andet til jeres stand. Grej til aktiviteter, stole, borde osv.
Der er toiletter ved Sankt Nicolai Kirke/Bredgade, i Borchs Gård, Gråbrødregade og ved Verdensmålspladsen (Banegårdspladsen).
I kan forsyne jer med gratis vand ved Frivillige Kolding Baren på Banegårdspladsen og snacks får i udleveret i en goodie bag når i ankommer.
Biler og parkering:
Biler, trailere og andre transportmidler skal være væk fra området senest kl. 15.30. Se muligheder for parkering på kortet over kulturnatten eller på parkering.kolding.dk
Husk at Borchs Gård er spærret for parkering. Vi kan anbefale P-pladserne på Nytorv eller i Ålegården, som er uden tidsbegrænsning efter kl. 18.
Nedpakning:
Det er først muligt at få biler ind efter kl. 20.00, da området er spærret for motorkøretøjer.
Sikkerhed:
Vi har eventvagter fra Freelance Security tilknyttet, som I kan ringe til, hvis der sker mindre uheld, uro e.l.
I får udleveret en liste med relevante kontaktpersoner – herunder Freelance Security – når I ankommer
I tilfælde af større uheld og tilskadekomster eller farlige situationer; ring altid 1-1-2.
Kommunikation:
I kan se programmet for Kulturnatten her.
Hvis I på f.eks. Facebook laver eller har lavet et opslag eller en begivenhed for jeres aktivitet, må I meget gerne henholdsvis tagge @Koldingkulturnat og gøre os til medarrangør. Så hjælper vi med at dele det gode budskab.
I har 3x3 meter til rådighed, medmindre andet er aftalt. Skal I bruge pavilloner, skal I selv medbringe dem. Hvis det blæser, skal I sørge for ballast, så pavillonerne ikke flyver væk. Vi har enkelte sandsække til rådighed, men ikke til alle deltagere.
Der er bestilt strøm til de boder, der har bedt om det. Hvis det skal ændres, skal vi vide det senest den 22. august. Vær opmærksom på, at I også selv skal medbringe forlængerledninger og/eller kabeltromle, så I kan koble jer på strømforsyningen. I skal derudover også selv medbringe alt andet til jeres stand. Grej til aktiviteter, stole, borde osv.
Hvis I har spørgsmål eller får brug for hjælp kan i tage fat i en af kulturnattens medarbejdere, som er i området. Vi kan kendes på vores CREW-necktags.
Lad kaffemaskinen blive hjemme! I stedet kan I forsyne jer med kaffe, te, vand samt snacks fra pavillonerne placeret i hjørnet af Rådhushaven i Torvegade for aktører på Torvegade, Nicolai Plads og Jernbanegade.
Aktører på Sportsquare kan forsyne sig med gratis vand ved Frivillige Kolding Baren på Banegårdspladsen og snacks får I udleveret i en goodie bag når i ankommer.
Der er toiletter ved Sankt Nicolai Kirke/Bredgade, i Borchs Gård og Gråbrødregade.
Biler, trailere og andre transportmidler skal være væk fra området senest kl. 15.30. Vi kan anbefale p-pladserne på Nytorv eller i Ålegården, som er uden tidsbegrænsning. Se også Kortet over Kulturnatten og parkering.kolding.dk
Det er først muligt at få biler ind efter kl. 20.00, da området er spærret for motorkøretøjer. For stande i Torvegade vil vi anbefale jer at holde i Bredgade ifm. nedpakning. Der kan være mange gæster/gående i Torvegade, særligt ved indgangen til Borchs Gård.
Vi har eventvagter fra Freelance Security tilknyttet, som I kan ringe til, hvis der sker mindre uheld, uro e.l.
I får udleveret en liste med relevante kontaktpersoner – herunder Freelance Security – når I ankommer
I tilfælde af større uheld og tilskadekomster eller farlige situationer; ring altid 1-1-2.
På denne side kan I se programmet for Kulturnatten.
Hvis I laver eller har lavet et opslag eller en begivenhed for jeres aktivitet, må I meget gerne henholdsvis tagge @Koldingkulturnat og gøre os til medarrangør. Så hjælper vi med at dele det gode budskab.
Kontakt
Følg os på Facebook og Instagram.
Tilmeld dig vores nyhedsbrev, der især er relevant for kulturelle foreninger, institutioner, aktører og andre med særlig interesse i kulturlivet i Kolding Kommune.
Husk at du ikke bør sende følsomme eller fortrolige personoplysninger til en almindelig mailadresse.