Skip til hoved indholdet

Udbud af varer og tjenesteydelser

Kolding Kommune er løbende i udbud på forskellige slags opgaver.

Udbud af varer og tjenesteydelser bliver varetaget af afdelingen Indkøb og Forsikring.

I Indkøb og Forsikring har vi ansvaret kommunes mange udbud på vare og tjenesteydelser, det gælder alt fra bleer til vejskilte og fra glatførebekæmpelse til madudbringning.

I Kolding E-handler vi alt hvad der kan e-handles og anvender indkøbssystemet Rakat. Alle udbud sker også digitalt – her anvendes systemet ETHICS.

 


Kolding Kommune anvender det elektroniske udbudssystem, ETHICS. Kommunens udbud vil derfor være at finde i dette system.

Kolding Kommune udsender ikke nyhedsbreve om udbud.

Al korrespondance mellem tilbudsgiverne og Kolding Kommune vil under udbudsprocessen foregår via det elektroniske udbudssystem.

Som tilbudsgiver kan du hente en Vejledning til systemet. Vejledningen findes fra forsiden. Klik på Teknisk support på forsiden.

Der er ligeledes mulighed for at kontakte supporten ved at skrive til dem via systemet – klik på Teknisk support på forsiden og vælg fanen ”Skriv til os”
Eller de kan kontaktes telefonisk: ETHICS Support: +45 70 22 70 07.

ETHICS

Link til udbud af ad hoc buskørsel via ETHICS

Udbuddet omfatter etablering af et dynamiske indkøbssystem som anvendes til miniudbud af ad hoc buskørsel til samtlige af Kolding Kommunes afdelinger og institutioner. Kolding Kommune anvender det dynamiske indkøbssystem, når der er behov for en ad hoc buskørsel, ved at sende en opfordring til deltagerne i systemet om at afgive tilbud.

Det dynamiske indkøbssystem omfatter bl.a. buskørsel til konferencer, skoleturer, uddannelsesture, ekskursion, udflugter, koncerter m.fl., hvor Kommunen ikke på anden vis er aftalebelagt, eller benytter egne busser.

Det dynamiske indkøbssystem er nu etableret, og der er åben for løbende ansøgninger. Ansøgninger behandles med en frist på 10 hverdage.

Link til dynamisk indkøbssystem via Ethics

Kolding Kommune har løbende behov for, at indkøbe arbejdsbiler typisk på gule plader. Det vil hovedsageligt være kommunens entreprenørafdelingen og driften, som har behov for at indkøbe bilerne, hvor der ikke allerede er en aftale. Kolding Kommune har derfor etableret et dynamisk indkøbssystem, hvori alle potentielle leverandører kan søge om optagelse, og byde på de konkrete miniudbud der sendes igennem.

Det dynamiske indkøbssystem er nu åben for løbende ansøgninger. Ansøgninger behandles med en frist på 10 hverdage.

Mere information kan tilgås via linket til det dynamiske indkøbssystem.