Farvel til Paul og goddag til Thomas

Oprettet 07. april 2022

Service og drift af Fritids- og idrætsanlæg i Kolding Kommune får ny chef med virkning fra den 8. april 2022.

Vi siger farvel til sektorleder for service og drift af fritids- og idrætsanlæg og Centerleder på Kolding Kommunes Uddannelsescenter Paul Jørgensen Frandsen, der fratræder for at gå på pension med virkning fra 8. april 2022. Der vil blive en afskedsreception for Paul i juni.

Fratrædelsen medfører samtidig en organisationsændring, hvor Sektorlederen og Centerlederen funktionen adskilles.
Centerlederfunktionen besættes senere efter endt organisationsændring indtil da varetager Fritidschef Kurt Smidt funktionen.

Vi har 1. marts sagt goddag til Thomas Schmidt, der er ansat som ny sektorleder for Service og drift af Fritids- og idrætsanlæg i Kolding Kommune. Thomas kommer fra en stilling som Idrætsinspektør i Vejle Kommune, hvor han har haft det overordnede ansvar for drift og vedligehold af kommunens idrætsfaciliteter i de seneste 9 år.

Kontaktoplysninger:
Thomas Schmidt