Følg med på vores sociale medier

Oprettet 03. maj 2023

Uanset om du gerne vil holde dig opdateret på kommunens events, unge talenter, aktiviteter for seniorer eller noget helt fjerde, har du mange muligheder.

Vidste du, at du har rig mulighed for at holde dig opdateret på begivenheder, aktiviteter og events, hvis du følger med på vores sociale medier?

Vi har platforme til de fleste aldersgrupper og til diverse interesser.

Her kommeren kort gennemgang af de sociale medier, Fritid og Idræt i Kolding byder på:

Kolding Talent samarbejder med Team Danmark for at udvikle gode lokale talentudviklingsklubber.
Følg med på:

Fritid og Idræt arbejder for aktive fællesskaber gennem hele livet, og på Facebook kan du følge med i mange af de aktiviteter og events, som foregår i kommunen
Find Facebooksiden her.

I foreningssekretariatet ForEn samarbejder man med foreninger og andre interessenter for skabe de bedste betingelser for foreningslivet i Kolding Kommune.
Følg med på Facebook her.

Bevæg dig for Livet har målsætning om, at Danmark skal være verdens mest aktive nation i 2025. På Facebook kan du få inspiration til, hvordan du kan få mere bevægelse ind i din hverdag.
Siden finder du her.

Hos 60+FRISK er ønsket at hjælpe seniorerne ud i lige præcis det tilbud, som de brænder for at deltage i. Det kan være fysisk aktivitet eller kreative, sociale og kulturelle arrangementer.
Følg med her.

Venner på Tværs – Kolding er et samarbejde med Ældresagen, Røde Kors Besøgsvenner, Kolding Provstis Menighedspleje og Kolding Selvhjælp Motionsvenner. Her er fokus på at matche besøgsvenner med besøgsværter, hvilket giver stor glæde og værdi for begge parter.
Se mere på Facebook her.

I Landsbydysten kæmper lokalområderne i Kolding Kommune om, hvem der tilbagelægger flest kilometer på gåben eller i løbesko i to fastsatte uger hvert år.
Du kan se mere her.