Gratis GÅ MED-inspirationskursus

Oprettet 09. oktober 2023

Kolding Kommune tilbyder i samarbejde med Hjerteforeningen et gratis kursus for alle, som ønsker at komme ud at gå i fællesskab med andre.

Onsdag d. 22. november kl. 17.00-19.30
Kolding Uddannelsescenter, Ågade 27, 6000 Kolding

Du behøver ikke være vant til at gå, og du behøver hverken gå langt eller hurtigt for at kunne blive uddannet Gå-vært. Det handler om at lave det gå-fælles[1]skab, man selv ønsker at være en del af.

På kurset får du inspiration til, hvordan du kommer godt i gang som gå-vært og får startet dit Gå-fællesskab.

Tilmeld dig via Hjerteforeningens hjemmeside på Bliv gå-vært – Kolding Kommune – GÅ MED (gaamed.dk)

Der vil blive serveret sandwich, kaffe/te og frugt. Har du spørgsmål, så kontakt Mie Skrædderdal, Kolding Kommune på tlf. 79 79 72 00 eller på mail miesk@kolding.dk