IKON Årets Talentudvikler skal findes

Oprettet 28. februar 2023

Vil du vide, hvem der løber med prisen som IKON Årets Talentudvikler i Kolding Kommune? Så kom med til årets awardshow, som hylder kommunens frivillige idrætsliv.

Når de frivillige i Kolding Kommune skal hyldes, betyder det også, at IKON Årets Talentudvikler skal findes. Det kommer til at ske ved det årlige awardshow, som Fritid og Idræt inviterer til tirsdag den 14. marts.

Awardshowet er åbent for alle, det er gratis at deltage, og dørene åbnes 18.30, mens selve showet starter en halv time senere. Der er dog begrænsede pladser, så det er nødvendigt at bestille billetter.

Blandt de indstillede for 2022 kommer de to fra fodboldverdenen, mens den sidste slår sine folder i badminton.

Steen Thomsen, Kolding Badminton Klub
Et mangeårigt og meget engageret arbejde med klubbens talenter fra Steen Thomsens side gør, at der hele tiden er nye talenter på vej. En stor del af klubbens 1. divisionshold består af spillere fra egne rækker, og flere er flyttet videre til andre klubber. En enkelt spiller har desuden fået plads på landsholdstræning i Brøndby.
Når Steen Thomsen ikke bruger sin fritid i Kolding Badminton Klub, er han med i landstrænergruppen for u15-spillere.

Mads Ravn, tidligere Kolding IF Fodbold
Siden han kom til Kolding IF i 208 har Mads Ravn haft flere forskellige roller; U15, T+ træner, fodboldfaglig ansvarlig for FSK-Topcenter og rekrutteringsansvarlig, ungdomsudviklingstræner samt talentchef.
Samtidig har han været en vigtig del af processen i forbindelse med samling af klubberne i Kolding Kommune i forbindelse med det fælles Talent- og Topcenter.
Mads Ravn har også været en af drivkræfter bag etableringen af de akademi setup, som klubben har i dag.

Jesper Gejl, tidligere Kolding IF Fodbold
Med Jesper Gejl ved roret vandt Kolding IF U18 damer DM i 2022. Hans kompetencer og motivation er i top, og han giver hver spiller opmærksomhed i ønsket om at udvikle sine spillere mest muligt. Hans modtagelighed over for henvendelser fra spillerne er høj, og han støtter altid op og kommer med brugbar respons på de henvendelser, han får.

Kom med til awardshowet
Vil du med til awardshowet, er det helt gratis. Der er dog begrænsede pladser, så der er nødvendig at bestille billetter på www.kolding.dk/award