Ny fritidskonsulent er landet i Kolding Kommune

Oprettet 20. november 2023

Et nyt ansigt er at finde i Fritid og Idræts-afdelingen i Kolding Kommune. Navnet er Jakob Kloster Pedersen, og han kommer til at sidde med opgaver vedrørende faciliteter og events i kommunen.

Selvom han er ny i afdelingen, er Jakob Kloster Pedersen på ingen måde novice, når det handler om faciliteter og events. Han har nemlig arbejdet i Lyngby-Taarbæk Kommune i flere år på fritidsområdet og senest i en projektstilling med fokus på at optimere brugen af faciliteter på idrætsområdet.

Det er også noget af det, som virkelig motiverer ham i de arbejdsopgaver, som er lagt på hans bord.

”Vi står over for et stort arbejde på facilitetsområdet, og jeg glæder mig til at være med til at forme kommunens facilitetsstrategi. Derudover er det meget spændende at være i en kommune, hvor events på idrætsområdet er en prioritet, og hvor der er fokus på, hvordan idrætsarrangementer kan skabe liv blandt borgerne,” siger Jakob Kloster Pedersen.